نخبگان تبلیغی و حوزوی استان اصفهان به سراسر کشور اعزام می شوند

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان گفت: در آینده ای نزدیک، نخبگان تبلیغی و حوزوی استان اصفهان به سراسر کشور اعزام می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای اصلی ترین مأموریت خود در سه حوزه تبلیغ عمومی، تخصصی ونخبگانی اقدام به اعزام مبلغ می کند.
 

وی با بیان اینکه خوشبختانه تبلیغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، جایگاه والای خود را پیدا کرده است، افزود: امروز، شکل‌گیری چند گروه تخصصی تبلیغ در گرایش‌های مختلف و فعالیت روزانه بیش از40 مبلغ متخصص دارای پرونده تبلیغی بسیار چشمگیر است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه با اشاره به راه اندازی اعزام‌های نخبگان به شهرستان‌های استان و استان‌های دیگر در آینده‌ای نزدیک گفت: متعاقب فعال سازی اعزام‌های تخصصی، در اقدامی دیگر در صدد هستیم با شناسایی خطبای شاخص و مدرسین سطوح عالی و خارج حوزه علمیه اصفهان و انجام هماهنگی‌های لازم با آنها، زمینه اعزام‌های موردی این بزرگواران به شهرستان‌های استان و استان‌های دیگر و حضور آنها در اجتماعات بزرگ تبلیغی را فراهم کنیم تا این نخبگان تبلیغی و حوزوی بتوانند در گستره ملی، با ندایی واحد و هدفمند و هماهنگ، در فرهنگ سازی دینی در سطح کشور ایفای نقش کنند.
 

وی تصریح کرد: در آستانه حلول رمضان امسال، توفیق یافتیم که یک هزار و 100 مبلغ را به بیست و یک استان کشور اعزام کنیم.
 

حجت الاسلام و المسلمین صافی خاطرنشان کرد: استان های اصفهان، مرکزی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، شمالی وجنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان، فارس، قزوین، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و یزد، استان هایی هستند که در شعاع تبلیغی دفتر اصفهان در ماه مبارک رمضان قرار دارند.
 

وی افزود: جمعی از ممتازترین مبلغان گروه های تخصصی و کارشناسان نمایندگی مرکز ملی اصفهان در هشتمین نمایشگاه قرآن وعلوم قرآنی که تا "26 مرداد" برپاست، فعالانه حضور دارند و در سه گروه تخصصی فقه، قرآن وحدیث، اخلاق وتربیت به صورت چهره به چهره پاسخگوی انبوه بازدید کنندگان از نمایشگاه به خصوص کودکان ونوجوانان هستند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 60127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha