نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین به کار خود پایان داد

نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین با معرفی خادمان قرآن کریم استان و تجلیل از آنها در سرای سعدالسطلنه قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین پس از 10 روز عرضه خدمات و محصولات قرآنی در سرای سعدالسلطنه، با حضور استاندار، جمعی از مشاوران استاندار و مسئولان استانی، بازدیدکنندگان از نمایشگاه با معرفی خادمان قرآن کریم استان و تجلیل از آنها به کار خود پایان داد.

 

معرفی استعداد‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه قرآن استان، تقویت زمینه فعالیت‌های قرآنی و حمایت از تولیدگنندگان نرم افزار‌های قرآنی، ایجاد فضای رقابتی سالم در بین فعالان قرآنی، ایجاد زمینه تولید آثار قرانی، ارتقای فرهنگ دینی برپایه معارف قرآنی، ارزیابی ظرفیت‌ها و نیاز‌های قرآنی استان از جمله اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین بود.


نهمین نمایشگاه قرآن کریم در فضایی به مساحت هفت هزار مترمربع در 82 غرفه در سرای سعدالسلطنه برپا شد و انواع کتاب ها و نرم افزارهای قرآنی، کتاب ها دینی و ادعیه با 10 تا 15 درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه کرد.


نمایشگاه قرآن کریم شامل هشت بخش دختران و بانوان، کودک و نوجوان، عکس، ناشران قرآنی، آموزش، جهان اسلام، خانواده قرآنی و هنرهای قرآنی بود.

غرفه هایی به بخش هنر این نمایشگاه اختصاص داشت که نمایش آثار هنرمندان و اساتید استان به صورت تابلوهای قرآنی، کارگاه‌های آموزشی مینیاتور، خوشنویسی، تذهیب و مسابقات هنری در این بخش برگزار شد.


در بخش ادیان، فرق و مذاهب نیز، حضور چهار استاد از قم در خصوص بهائیت، اهل حق، صوفیه و مسیحیت مشاوره و اطلاعاتی را به مراجعه‌کنندگان ارایه دادند.

بخش وبلاگ‌نویسی ویژه نوجوانان در این ایام فعال بود و چهار نوع مسابقه در حوزه کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی، آموزش قرآن و آشنایی با نرم‌افزارهای قرآنی در این بخش در نظر گرفته شده بود.

 

حضور غرفه داران جوان، برگزاری نمایشگاه در مکان تاریخی سرای سعدالسطلنه، حضور مشاوران خانواده، پاسخ گویی به شبهات و ارائه برنامه های جنبی با کیفیت و جذاب برای خانواده ها از مهم ترین ویژگی های نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 60245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha