بدعهدي در برجام نشان داد كه آمريكا دشمن درجه يك انقلاب اسلامي است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه زاهدان با بيان اينكه تفاهم نامه برجام يك سند پيشنهاد شده از سوي آمريكا و اسرائيل به گروه توافق نامه۱+۵ بود، گفت: بدعهدي در برجام نشان داد كه آمريكا دشمن درجه يك انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاري شبستان از زاهدان، آيت الله عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان در خطبه هاي اين هفته شهرستان زاهدان بيان داشت: سند برجام به گونه اي تنظيم شد كه ايران روبه روي آمريكا قرار گرفت.

 

وي با بيان اينكه 5 كشور ديگر مذاكره كننده با ايران گفتن كه در توافقنامه برجام ما در واقع با سند آمريكايي روبه رو بوديم نه سند جامع، افزود: دستگاه ديپلماسي ما در برجام عجولانه كار كردند.

 

امام جمعه زاهدان برجام را براي ملت ايران هيچ دانست و تصريح كرد: كاهش توليد سانتيفيوژ و غني سازي اورانيوم و پلوتونيم و تعطيلي راكتور اراك را از نقاط ضعف برجام است.

 

سليماني با تاكيد بر اينكه برجام يك امتياز غلط بود كه به دشمن داديم، گفت: دولتمردان واقعيت هاي برجام را با مردم در ميان بگذارند؛ تعطيل شدن راكتور اراك كه به عنوان يك تهديد براي رژيم جعلي اسرائيل بود، اميد را در مردم و دولتمردان اسرائيل براي بقا زنده كرده است.

 

وي افزود: بعضي ها مي گويند كه در برجام استحقاق برگزاري جشن در سالگرد آن وجود دارد؛ سرمايه هاي بلوك شده آزاد نشد و فروش نفت روان نشد و عملا دولتمردان بدعهدي آمريكا را ديدند و به عجز و ناتواني افتاده ايم؛ اكنون چگونه آقايان اجازه به خود مي دهند كه از برگزاري جشن در سالگرد برجام حرف به ميان مي آورند.

 

امام جمعه زاهدان در بخش ديگر خطبه ها به  آتش سوزي ساختمان پلاسكو تهران اشاره كرد و گفت: آتش سوزي ساختمان پلاسكو فاجعه سنگين در كشور است و  از تحليل زود هنگام پرهيز مي كنم و فقط به خانواده هاي جانباخته عرض تسليت دارم و براي آنها صبر را از خداوند خواهان هستم.   

کد خبر 602956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha