مردمی کردن جشن های پیروزی انقلاب، بهترین راهکار برای تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره اهمیت مردمی بودن برگزاری برنامه های بزرگداشت انقلاب اسلامی گفت: بهترین راهکار برای تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ، مردمی کردن آن است.

سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم که باید برای این روزها برنامه های پرشور و محتوایی مناسبی داشته باشیم.

 

وی افزود: ما هر چه از زمان وقوع انقلاب میگذرانیم دشمنان نیز در راستای فراموش کردن مردم کشورمان برنامه های مختلفی را دنبال می کنند تا بتوانند فاصله بین مردم و انقلاب ایجاد کنند.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این راستا ما باید با مردمی کردن برنامه های گرامیداشت انقلاب باید به خوبی، آرمان های امام (ره) و انقلاب را در جامعه تبیین کنیم.

 

زارع خاطرنشان کرد: ما باید برنامه های این بزرگداشت را با حضور پررنگ مردم برگزار کنیم زیرا در این صورت می توانیم به صورت مردمی و پررنگ برنامه ها را اجرا کرده و رنگ و بویی انقلابی دهیم.

 

وی گفت: امسال از پنجم الی 11 بهمن ماه به عنوان استقبال از دهه فجر اعلام شده است که باید در این روزها خیابان ها و کوچه ها و مساجد خود را رنگ و بویی انقلابی و روزهای انقلاب دهیم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: امسال یکی از بازوهای توانمند ما کمیته مساجد است که به خوبی می تواند مردم را در این جشن ها دخیل کند.

 

زارع گفت: ما انتظار داریم که روز به روز این برنامه ها پرشورتر و پررنگ تر شود و با برنامه های محتوایی در راستای حضور مردم تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: ما باید به خوبی مسجدها و خیابان ها را همگام با جشن انقلاب کرده و از مردم در جهت پرشور تر کردن و دخیل کردن در برنامه ها استفاده کنیم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت:بزرگداشت این ایام الله وظیفه دینی و اخلاقی است که در آیات قرآن کریم نیز بر آن تاکید شده است.

کد خبر 604184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha