رسالت حوزه انقلابی تشکیل دولت انقلابی است/استحاله انقلاب هدف آمریکایی ها از برجام بود

خبرگزاری شبستان: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن می خواهد که نظام جمهوری اسلامی بدون ولایت فقیه باشد، هدف آمریکایی ها از برجام نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی به دست نیروهای درون حاکمیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت ‌الله عباس کعبی در مراسم اختتامیه همایش حوزه انقلابی و رسالت‌های آن در مصلی قدس طی سخنانی ابراز داشت: این همایش بسیار مهم و اثر بخش است و طلاب انقلابی از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

 

وی گفت: حوزه انقلابی کارکردهای بسیاری دارد و باید این حوزه فعال و حاضر در صحنه باشد، باید بدانیم که در برابر کسانی که برای تحقق انقلاب اسلامی حقیقی تلاش می کنند، جریاناتی نیز هستند که به دنبال طراحی جمهوری اسلامی بدلی هستند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید به گونه ای رفتار کنیم که در برابر آمریکا تسلیم شویم و یک دولتی به وجود آید که غیرانقلابی، تکنوکرات و خنثی در کشور باشد.

 

آیت الله کعبی افزود: دشمن می خواهد که نظام جمهوری اسلامی بدون ولایت فقیه باشد، هدف آمریکایی ها از برجام نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی به دست نیروهای درون حاکمیت است.

 

وی با اشاره به رسالت حوزه انقلابی گفت: رسالت این حوزه زمینه سازی برای تشکیل دولت انقلابی، دولتی که در برابر نفوذ دشمن مثل کوه ایستادگی می کند و باید بدانیم که دولت انقلابی برای حل مشکلات معیشتی مردم، انقلابی عمل می‌کند و برنامه کارآمد برای مبارزه با فقر و فساد را دارد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حوزه انقلابی پشتوانه دولت انقلابی است و وظیفه این حوزه این است که نصیحت مشفقانه در راستای اجرای حکم خداوند، داشته باشد.

 

وی گفت: حوزه انقلابی یک حوزه زمان شناس و برنامه ریز است و باید نیازهای فرهنگی و فکری نظام اسلامی را در ساخت های مختلف تامین کند.

 

آیت الله کعبی عنوان داشت: حوزه انقلابی باید خودش را برای تحولات آینده آماده کند و باید بدانیم که ما نیازمند منشور جامع اسلام ناب در ابعاد مختلف هستیم.

کد خبر 604650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha