انقلاب اسلامی ایران بعد از انقلاب انبیا بزرگترین حادثه تاریخ است

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه ایران در جغرافیای سیاسی دنیا اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از انقلاب انبیا بزرگترین حادثه تاریخ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، دکتر محمد خزاعی، معاون وزیر اقتصاد در سالگرد شهید محمد اسماعیل زورمند که امشب( 7بهمن) در مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) رشت برگزار شد، گفت: پیروز شدن انقلاب اسلامی ایران عوامل متعدد داشته و هزینه‌های معنوی و مادی زیادی برای آن صرف شده است.

 

وی شهادت جوانان ایران را نمونه‌ای از هزینه‌ها برای پیروزی و حفظ آن دانست و گفت: همین هزینه‌های بسیار ارزشمند باعث شده تا حفظ انقلاب، نظام و داشتن انسجام و بصیرت برای حفاظت از آن بسیار مهم باشد.

 

رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی کشور، تشخیص جایگاه نظام در دنیا را از مولفه‌های بصیرت و لازمه حفظ نظام اسلامی ایران برشمرد و افزود: اگر فراموش کنیم انقلاب که ظرفش در ایران اسلامی قرار گرفته در کجای جغرافیای سیاسی دنیا قرار گرفته خسارت خواهیم دید.

 

وی تاکید کرد: غفلت از تشخیص جایگاه نظام جمهوری اسلام ایران در دنیا به مذاکرات، اقتصاد، اتحاد و انسجام ملت ایران ضربه می‌زند.

 

خزاعی خاطرنشان کرد: موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف مدیون همین شناخت از جایگاه نظام اسلامی ایران در دنیاست.

 

وی با بیان اینکه انقلاب بعد از انقلاب انبیا بزرگترین حادثه تاریخ است، اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده فرا ملی و فرا وطنی است و نباید آن را در قالب ملی دید.

 

معاون وزیر اقتصاد با واجب دانستن حفظ حرمت جایگاه انقلاب، گفت: گاهی با وجود تلالو انقلاب که چشم خفاشان مستکبر را کور کرده برخی موج نفرت و بدبینی نسبت به دستاوردهای آن ایجاد می‌کنند.

 

 وی با انتقاد از فضای بدبینی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها وجود دارد، یادآور شد: برخی رسانه‌ها مردم را نسبت به آثار نظام و خون شهدا بدبین می‌کنند به طوری که انگار هیچ اتفاق مثبتی در در کشور نیافتاده است.

 

خزاعی اذعان داشت: دشمن در ایجاد فضای بدبینی و نفرت بین گروه‌ها نقش دارد.

 

وی ایران را کانون ثبات و افتخار و عظمت در دنیا معرفی کرد و گفت: باید به نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد چرا که بدبینی پایه‌های باور مردم را سست می‌کند.

 

رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی کشور، تلاش برای آبرو و استقلال اقتصادی کشور را جهاد بزرگ خواند و اظهار داشت: اخلاص در جهاد در راه خدا معیار انقلابی بودن و رهرو امام بودن است.

 

وی میزان بودن قرآن در رفتارها را از دیگر معیارهای انقلابی بودن و جهاد در راه خدا برشمرد و گفت: پیروی از سیره حضرت رسول و ائمه از معیارهای مجاهد در را خداست.

 

 خزاعی خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلام ایران امانت بزرگیست که امام راحل و شهدا به ما سپرده‌اند و امانت داری از انقلاب وظیفه ما به عنوان پیروان ائمه است.

کد خبر 604657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha