مساجد، پایگاهی مهم و موثر در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به جایگاه مساجد و فعالیت کانون های مساجد در جامعه گفت: مساجد، پایگاهی مهم و موثر در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند.

محمد رضا پیرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد امروز ( 10 بهمن) در حاشیه کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مساجد در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: مساجد به عنوان پایگاه های اصلی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

 

وی افزود: مساجد به عنوان پایگاهی مذهبی، سیاسی و فرهنگی در جامعه هستند و نقش مهمی از لحاظ کالبدی در جامعه دارد زیرا از ابتدای اسلام و همچنین انقلاب اسلامی یکی از مکان های اصلی برای برنامه های جامعه مساجد بوده اند.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: اداره ارشاد اسلامی باید فرهنگ جامعه را به سمت آنچه که اسلام بر ما ابلاغ کرده است، سوق دهد و خوشبختانه این امر نیز به نحوی انجام شده است که باید قوت پیدا کند.

 

پیرنیا ادامه داد: امروز ما معتقدیم که سازمان فرهنگی ورزشی از خدماتی خارج شده است و میتواند در راستای فعالیت های فرهنگی نیز گام بردارد و امیدواریم نیز این امر جا بیافتد.

 

وی افزود: ما باید برای فعالیت های خود مردمی بودن و مشارکت مردم، همدلی و همفکری دستگاه های مختلف و رهبری، داشتن برنامه و خط قرمز داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت را بدست بیاوریم.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: امروز ما معتقدیم که مسجدی ها و مسئولان بهترین فرصت را برای فعالیت های متعدد فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که باید به بهترین وجه از آن استفاده کنند.

 

پرنیا بیان کرد: مسجدی ها باید بتوانند به عنوان هدایتگر جامعه باشند که در این راستا وظایف کانون های مساجد نیز بسیار موثر و مهم است.

کد خبر 605268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha