عرضه لوح فشرده ویژه‌نامه سفر مقام معظم رهبری به ستان قم در سال 89

مؤسسه آوای مهر کوثر ویژه‌نامه سفر مقام معظم رهبری به استان قم را با عنوان خورشید مهر در قالب لوح فشرده در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر ویژه‌نامه سفر مقام معظم رهبری به استان قم در سال 89 را در قالب 680 دقیقه CD‌ و 33 قطعه‌ تصویری در نمایشگاه قرآن عرضه کرد.

این لوح فشرده شامل استقبال مردمی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، دیدار با طلاب، دیدار با بسیجیان، دیدار با مسئولان و کلیپ‌های تصویری ویژه سفر مقام معظم رهبری است که با قیمت 3500 تومان عرضه می‌شود.

 

همچنین این مؤسسه شش DVD‌ مجموعه سخنرانی‌های دکتر فرهنگ پیرامون خانواده موفق را با قیمت 6000 تومان در نمایشگاه قرآن عرضه می‌کند.

 

از دیگر محصولات این مؤسسه، سه دوره کامل ترتیل قرآن (پرهیزگار، مشاری العفاسی و شاطری) به همراه ترجمه فارسی گویای قرآن، نمایش مقامات قرآنی، سه دوره ترتیل، متن سه دوره تفسیر المیزان به همراه مجمع‌البیان به قیمت 6500 تومان است که این محصول نیز در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود. غرفه موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در شبستان اصلی بخش رسانه های دیجیتال قرار دارد.
 

شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا چهارم شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در مصلا امام خمینی پذیرای علاقه مندان به قرآن و فرهنگ قرآنی است.
 

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 60715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha