استقبال از آثار استاد فرشچیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن

شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر با ارائه تصاویر مجموعه ای شامل ده اثر فاخر استاد فرشچیان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با استقبال علاقه مندان هنر دینی رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر با ارائه تصاویر مجموعه ای شامل ده اثر فاخر استاد فرشچیان، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرد.

 

داوود حصبائی، مدیر غرفه شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر در بخش مکتوب نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار شبستان گفت: تصاویر ارزشمندی از آثار استاد محمود فرشچیان مانند اثر فاخر غدیر خم و رایحه عشق از روز های آغازین کار نمایشگاه در این غرفه در معرض فروش قرار گرفته که با استقبال پرشور بازدیدکنندگان مواجه شده است.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآنی و معارف ناب دینی با بهره گیری از هنر مینیاتور، هدف اصلی مجموعه ما به عنوان یک مجموعه فرهنگی است.

 

مدیر غرفه شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر تصریح کرد: مجموعه ما، اساسا اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و ارائه تسهیلات برای خرید محصولات فرهنگی و دینی، چاپ و نشر کتب و تهیه و عرضه نرم افزار ها و محصولات مذهبی را در دستور کار خویش قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: در غرفه امسال، پوستر "پرچمدار حق" با موضوع حادثه عاشورا نیز که از آثار ارزشمند استاد فرشچیان است، در دو اندازه مختلف به بازدیدکنندگان عرضه شده است.

 

حصبائی، برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را فرصت مغتنمی برای گسترش آموزه های دینی و مذهبی عنوان کرد و افرود: چهار سال است که به صورت مداوم در این نمایشگاه حضور می یابیم و این نمایشگاه، انگیزه ای مضاعف برای ارائه آثار نفیس دینی و قرآنی در ما پدید آورده است.
وی تأکید کرد: نمایشگاه امسال از نظر کیفی و کمی از نمایشگاه های سال های گذشته برتر و بهتر بوده است و همکاری خوب برگزارکنندگان نمایشگاه امسال با غرفه داران قابل تقدیر است و هر بار که مشکلی پدید آمد، به سرعت برای رفع آن اقدام نموده اند.

 

مدیر غرفه شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر گفت: این شرکت قریب به 1300 سهامدار را گرد خود جمع کرده است و در امور فرهنگی، چاپ و نشر، برگزاری جشن ها و مناسبت های مذهبی فعالیت دارد.

 شایان ذکر است، غرفه شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر در راهروی شماره پنج بخش مکتوب نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرار دارد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 61503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha