عمل به قرآن؛ عامل پیشرفت در جامعه اسلامی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت ترویج فعالیت های قرآنی گفت: عمل به قرآن؛ عامل پیشرفت در جامعه اسلامی است.

آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه « قرآن و عترت» در مهدیه یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در جهان درخشیده است و ما باید این دستاوردها را در جامعه تبیین کنیم.

 

وی افزود: ترویج فعالیت های قرآنی و عمل به قرآن نیز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز باید پررنگ تر از گذشته به آن بپردازیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اگر جایی به پیروزی رسیدیم به دلیل اجابت کردن دعوت قرآن و پیامبر (صلی الله علیه و آله) است و اگر می خواهیم بیشتر از گذشته در این راه پیشرفت کنیم باید فعالیت های قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد: برگزاری جشنواره ها و فعالیت های قرآنی و قراگیر شدن آن در جامعه باید اولویت کارهای ما قرار گیرد و قرآن را در تمامی کارهای خود ببینیم.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه های قرآن و عرضه دستاوردهای قرآنی نیز در جامعه می تواند بسیار اثرگذار باشد زیرا باعث شناخت قرآنی در جامعه می شود و انقلاب اسلامی نیز در راستای هدف خود گام برمیدارد.

کد خبر 607369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha