تجلیل از دانش آموزان نخبه تحت پوشش بهزیستی یزد

خبرگزاری شبستان: تعداد ۱۱۰ نفر از دانش آموزان نخبه بهزیستی استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی که امروز ( 17 بهمن) با حضور انوشيروان محسنی بندپی، رييس بهزيستی كشور برگزار شد، از دانش آموزان نخبه و برتر بهزیستی استان یزد تجلیل شد.

 

جليل عفتي، مدير كل بهزيستي استان یزد گفت: سازمان بهزيستي يزد در دولت این دولت مسئوليت تعداد 700 كودك و نوجوانان را قبول کرده است كه خوشبختانه 250 نفر از اين كودكان به همت خيرين استان باردیگر به چرخه زندگی خود بازگشتند.

 

وی افزود: 450 نفر از كودكان تحت پوشش بهزيستی در سه سال گذشته همچنان تحت مسئوليت بهزيستی زندگی می‌ كنند كه البته 180 نفر از آنها در قالب 15 مركز شبه خانواده كه از سوی خيرين استان اداره می ‌شوند، خدمات دريافت می ‌كنند.

 

انوشيروان محسنی بندپی، رييس بهزيستی كشور نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین رویکردهای ما علمی بودن فعالیت ها است که به خوبی در بخش های مختلف از جمله معلولیت ها نیز جواب داده است.

 

وی افزود: انعكاس گزارش موفقيت‌ های بهزيستی در زمينه جلوگيری از معلول‌ زايی در كشور به هيئت دولت، به نحوی بوده است که  خوشبختانه با ارائه گزارش‌ ها و برنامه‌ هايی كه بهزيستي كشور در اين رابطه دارد، نشان داديم كه هرچند موضوع پيشگيري می ‌تواند سخت باشد ولي قطعا در كاهش و كنترل معلوليت ‌ها موثر خواهد بود.

کد خبر 607376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha