هکرهای مصری، بزرگترین سایت اسرائیل را هک کردند

هکرهای مصری بزرگترین سایت خبری اسرائیلی را در اعتراض به شهادت سه سرباز خود در مرز رفح هک کردند.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، هکرهای مصری در پاسخ به شهادت سه نفر از سربازان مصری در مرز رفح به دست نیروهای صهیونیستی، سایتهای اسرائیلی را هک کردند.هکرها به یکی از بزرگترین سایتهای خبری اسرائیل دست یافته و با هک کردن سایت«اسرائیل دی آنلاین» عبارت«لا اله الا الله، محمد رسول الله» را قرار دادند.

در شبکه های فیس بوک و تویتر نیز پیامهای انتقادی به اسرائیلی ها نوشته و گفتند: هر کس به خاک ما تعدی کند پاسخ او را خواهیم داد، از پدر و مادرتان بپرسید که ما کیستیم.
بنابر گزارش محیط، هکرها در شبکه های اجتماعی نوشتند: میلیونها سرباز مصری آماده اند خود را فدای وطن کنند. هزاران نفر از مردم مصر برای اخراج سفیر اسرائیل در مقابل سفارت اسرائیل در مصر تظاهرات برپا کرده و پرچم اسرائیل را به پایین کشیدند.
مصر به خاطر شهادت این سه سرباز خود از اسرائیل خواسته است تا به صورت رسمی عذر خواهی کند و سفیر خود را از اسرائیل فرا خوانده است.عصام شرف، نخست وزیر مصر نیز ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: خون یک مصری ارزشمندتر از آن است که بدون پاسخ بماند.

دولت مصر مسئولیت سیاسی و حقوقی شهادت سه نیروی امنیتی خود را متوجه اسرائیل دانسته و تاکید کرد: این امر نقض مفاد توافقنامه صلح مصر و اسرائیل است.

پایان پیام/

کد خبر 60744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha