برپایی سه کارگاه تخصصی در بخش‌ هنرهای تجسمی

همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، سه کارگاه تخصصی امروز شنبه 29 مردادماه در بخش هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگاه‌های نقاشی، معرق و خوشنویسی امروز شنبه 29 مرداد در بخش هنرهای تجسمی با حضور اساتید این رشته برگزار می‌شود.
بنا به این گزارش، محمدعلی قربانی استاد ناظر کارگاه نقاشی، غلامرضا قلی‌پور استاد ناظر معرق و جعفر خواجه شیرازی استاد ناظر خوشنویسی در این کارگاه‌ها حضور دارند..
به گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن، همچنین در این کارگاه هنرجویان رشته‌های مختلف حضور داشته و با حضور بازدیدکنندگان به خلق آثار هنری با مضامین قرآنی می‌پردازند.
شایان ذکر است بخش هنرهای تجسمی از زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم کارگاه‌های تخصصی را در رشته‌هایی همچون منبت، نقاشی و معرق با حضور اساتید هر یک از این رشته‌ها برگزار کرده است.
بخش هنرهای تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم در انتهای راهروی شبستان در طبقه اول راهرو الف واقع شده است و علاقه‌مندان به بازدید از آثار هنری می‌توانند به این بخش مراجعه کنند.
گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا جمعه 4 شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
پایان پیام/

 

کد خبر 60755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha