تجلیل از ۱۸ حافظ برتر جامعه القرآن تهران در آزمون سراسری قرآن و عترت

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعة القرآن استان تهران با اشاره به شرکت تعدادی از حافظان این موسسه در پانزدهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت گفت: ۱۸ نفر از حافظان قرآن جامعة القرآن استان تهران در این آزمون منتخب شدند.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعة القرآن استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به شرکت تعدادی از حافظان این موسسه در پانزدهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت گفت: این افراد نمره حد نصاب را کسب کرده و موفق به دریافت جایزه شدند.

وی با بیان اینکه 18 نفر از حافظان قرآن جامعة القرآن استان تهران در این آزمون منتخب شده اند، خاطرنشان کرد: مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز این برگزیدگان نیز در موسسه برگزار شد.

روحی با اشاره به اسامی این برگزیدگان اظهار کرد: هستی گرشاسبی، ملیکا طالبی، ریحانه کاشانی، محمد حاجی‌خانی، مهدی علی‌ گلیان و محمدهادی نیک‌ آریا از واحد آقایان، مطهره روستائی، شقایق پیراسته، منصوره جمالی، سمانه نظامی و فاطمه شاه‌ محمدی از واحد بانوان در این آزمون به عنوان برتر معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعة القرآن استان تهران ادامه داد: امیرعلی زمانی از واحد آقایان جامعة ‌القرآن کریم البرز و مریم امیدی و الهه ‌سادات مرتضوی، اعظم‌ سادات مصطفی نیز از واحد بانوان استان البرز برگزیده و جایزه دریافت کردند.

 

کد خبر 608287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha