نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، امسال بارویکرد پاسخ به شبهات است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه قرآن مهم ترین منبع قدرت دفاع ما در جنگ نرم و سخت با دشمنان است، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد امسال با رویکرد پاسخ به شبهات و بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازمشهد، محمد غفاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی ظهر امروز(30 مرداد) در جلسه ستاد هماهنگی ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با اشاره به هجمه های صورت گرفته علیه قرآن در داخل و خارج کشور در سال های گذشته گفت: در دولت های گذشته شاهد مطرح شدن برخی مباحث و هجمه های لفظی و معنایی به قرآن از یک سو و هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص فاز جدید تهاجم فرهنگی از سوی دیگر بوده ایم.

 

وی در ارزیابی فضای کشور در خصوص آشنایی با بیداری اسلامی با تاکید بر حضور پررنگ تر دانشگاه ها، مجامع علمی، سیاسی و احزاب در حوزه بیداری اسلامی گفت: ما با تمسک به آیات قرآن و تاسی از گفتمان نبوی و علوی در جنگ هشت ساله و نیز جنگ نرم تاکنون موفق عمل کرده ایم.
 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: با پر رنگ کردن و آگاه سازی در خصوص این حرکت عظیم که با تاسی از انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوسته می توان کشور را در برابر نقشه های دشمنان محافظت نمود.

 

غفاری با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس امسال با اتخاذ رویکرد پاسخ به شبهات و بصیرت افزایی است، گفت: تعداد بخش های نمایشگاه امسال  36 بخش  است که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

 

وی همچنین در خصوص استفاده از ابزارهای مناسب تبلیغی و اطلاع رسانی مطلوب در مورد برگزاری نمایشگاه قرآن و همچنین در نظر گرفتن تسهیلات رفت و آمد مراجعین از مناطق محروم شهر به این نمایشگاه به دستگاه ها و نهادهای اجرایی ذیربط وظایفی محول نمود.

 

سید سعید سرابی، دبیر ستاد هماهنگی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز در دامه زیر بنای نمایشگاه امسال را 19 هزار متر مربع با 326 غرفه عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه بیش از صد ناشر داخلی از 11 استان کشور در نمایشگاه امسال حضور دارند، حضور بخش های هنری را پر رنگ تر از سال های گذشته توصیف کرد و افزود: امسال فعالیت های هنری در دو قالب نمایشگاهی و کارگاه های آموزشی به طور زنده ارائه خواهد شد.


دبیر ستاد هماهنگی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بخش های مشاوره قرآنی، جنگ نرم، قرآن و مقاومت، کودک و نوجوان، هنری های تجسمی، عفاف و حجاب و شعر و ادب را از دیگر بخش های فعال نمایشگاه امسال اعلام کرد.


دبیر ستاد هماهنگی ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بیان فعالیت های پیش بینی شده برای بخش جنگ نرم نمایشگاه امسال به مواردی چون بررسی سوابق عملکرد منافقین، فتنه 88 بررسی عرفان های نوظهور و فرقه های انحرافی نمادشناسی یهود و بررسی رویکرد هالیوودی اشاره کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 61059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha