« ما نمی توانیم» بزرگترین پروژه غرب برای ضربه به جمهوری اسلامی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تهران با اشاره به پروژه نفوذ دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی گفت: امروز بزرگترین پروژه غرب برای ضربه به جمهوری اسلامی تلقین « ما نمیتوانیم» به جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز (3 اسفند) در کنگره بزرگداشت شهید منتظر قائم در سالن تبریت معلم شهید پاک نژاد یزد گفت: از ابتدای اسلام انواع نفوذها در جبهه توحید اخلال ایجاد کرده که نمونه های مختلف آن را در جامعه اسلامی دیده ایم.

 

وی افزود: ما در دوره های مختلف نفوذهای گوناگون را شاهد بوده ایم که نفوذ فرهنگی، فکری، اخلاقی و سیاسی و اخلاقی از جمله آنها است که غربی ها بر روی افرادی که در آنجا تحصیل می کرده اند، تاثیر گذاشته اند و فکر آنها را از قرآن و انقلابی بودن جدا کرده اند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پروژه های نفوذ دشمنان در دوره های مختلف از جمله تربیت نیروهایی به سبک غرب و به دور از انقلابی گری خاطرنشان کرد: کسی که در غرب ساخته شده و لباس انقلاب پوشیده و مقام می گیرد، زمانی که مقام گرفت ضربه می زند که نمونه آن بنی صدر است که یک روز برای انقلاب خون دل نخورد.

 

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: فرهنگ عاشورا و ولایت پذیری و تعبد در وجود تربیت شدگان غرب نیست که در قرآن کریم نیز وضعیت منافق از کفار نیز بدتر است و هر نفوذی خطرش بیشتر باشد این قهرا مبغوض ترین چهره در پیشگاه پروردگار است.

 

وی ادامه داد: حتی خداوند در قرآن کریم یک سوره در خصوص منافقان است که نشان از اهمیت توجه به خطر نفاق و نفوذی ها است.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: فتنه 88 از جنگ عراق خطرش بیشتر بود زیرا نفوذی داخلی بیشترین ضربه ها را وارد می کرد ولی در جنگ عراق دشمن واحد ما مشخص بود.

 

حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: وهابیت نفوذی بیگانگان است تا برای تجزیه کردن دنیای اسلام تلاش کنند و دهه های متمادی آتش نفاق را در دنیای اسلامی ایجاد می کنند که داعش و به هم انداختن مسلمانان از جمله آنها است.

 

وی ادامه داد: این که در قرآن کریم ولایت اهمیت ویژه ای دارد و بدون ولایت خدا از دین راضی نیست، می توانند نشان دهنده جلوگیری از نفوذ در جامعه است.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: در صحنه مبارزه با نفاق زور بازو و انگشت خیبر کار نمی کند و چهره نفاق حرکت فرهنگی و مجالس اشک و تابلو کردن مظلومیت و شکستن کمر لازم دارد.

 

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: چهره نفاق به میزانی چهره شهید بهشتی را بد جلوه داده بودند که حتی برخی از محافل ایشان را راه نمی دادند که در این راستا امام (ره) نیز فرمودند« بهشتی یک ملت بود» اما پروژه نفوذ تمامی تلاش خود را بر هم زدن ایشان انجام می دادند.

 

وی ادامه داد: ما امروز با انواع نفوذها و جبهه های نفاق در مملکت مواجه هستیم و هم از افراد تربیت شده غرب و هم از نویسندگان غربی و هم شبکه های اجتماعی و شبکه های تلویزیونی برای ضربه به انقلاب وارد کشور شده اند.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: درس گرفتن از سیره فاطمی برای مقابله با نفوذ بهترین راهکار برای ما است که شعار « تا آخر ایستاده ایم» از جمله این روش ها است که امام (ره) نیز این شعار را سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: مقاومت از درس های برجسته حضرت زهرا ( سلام الله علیها) است و در این راستا نیز ذوب شدن در ولایت نیز از دیگر موارد در زمینه مقابله با نفوذ است.

 

وی افزود: همه مردم را جریان ثقیفه تحت تاثیر قرار داد اما حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به تنهایی ایستادند که این ولایت پذیری ایشان الگویی برای مقاومت ما است.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز ملت ما در جریانات مختلف نشان دادند که عشق به ولایت عشق به شخص نیست بلکه عشق به خدا و ائمه است.

 

حجت الاسلام صدیقی افزود: تفکر فاطمی که ولایت مداری محض با تمام وجود است و همچنین تفکر مقاومت بهترین راه برای مقابله با دشمنان است.

 

وی افزود: یزد در اهتزاز پرچم ولایت جز استان های شاخص است که شهید صدوقی از جمله این افراد است که بی چون و چرا برای ولایت همچون ماهی برای خورشید ایستاده بود.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: اگر در مملکت ما امروز دارالعباده را با آن شاخص های دیروز ولایت مداری بشناسند تمامی نفوذی ها و تربیت شدگان غربی دیگر اجازه ورود به خود نخواهند داد.

 

وی ادامه داد: دنیا با شبکه ها و نفوذی ها و تلقین « ما نمی توانیم» سعی دارد جوانان ما را از انقلاب دور کند اینها بدترین خیانت و جنایت و قتل نفس است که این خطر نفوذ فرهنگی بدتر از داعش است زیرا داعش بچه های امریکا هستند اما اگر ملت و انقلابی را از گردونه خارج کردند این ضربه مهلک است.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اگر بخواهید عزتتان زیاد باشد باید رزمنده باشید و اگر بخواهید یک قدرت بی نظیر منطقه باشید باید متحد باشید و اتحاد را با ولایت می توان ایجاد کرد و ولایت اکسیری از اتحاد است.

 

حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: مقابله با نفوذ و بدست آوردن این قدرت اقتدار و دریا شدن قطره ها در پرتو ولایت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در شکوه ها و خطبه ها و حمایت از امیرالمومنین به خوبی به ما نشان داده شده است.

 

وی ادامه داد: امروز مرز انقلاب ما در سوریه و عراق  است و امروز آمریکا شرایط 57 شما را دارد و غرب زیر هیمنه انقلابی شما است.

کد خبر 611696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha