کاهش جرائم و صلح و سازش، اولویت های ما در دستگاه قضا در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای کاهش جرائم گفت: کاهش جرائم و صلح و سازش، اولویت های ما در دستگاه قضا در استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا حداد، معاون رئیس کل دادگستری استان یزد روز گذشته (9 بهمن) در نشست شوراهای حل اختلاف استان یزد  با اشاره به اهداف این بخش گفت: هدف ما در راستای کاهش جرائم و  به تبع آن نیز کاهش مشکلات در جامعه است و هر تلاشی نیز باید به این منظور انجام شود.

 

وی افزود: ما در راستای کاهش کیفری جمعیت زندان ها برنامه هایی داشته ایم که برقراری صلح و سازش، پیگیری مسائل قضایی مربوط به زندانیان غیر عمد از جمه این اقدامات است.

 

معاون رئیس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: در استان یزد خوشبختانه در زمینه قصاص نفس توانستیم پنج پرونده را به صلح و سازی را داشته باشیم  که این عملی خدا پسندانه و شایسته بود.

 

حداد گفت: افتتاح شورای حل اختلاف صلحی در زندان شهرستان اردکان، رصد خانواده های زندانیان نیز از دیگر اقدامات ما است که امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

 

وی بیان کرد: ما پیگیری پرونده های قصاص نفس دیگری نیز در دست داریم که امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام موثری برداریم و نتیجه آن صلح و سازش باشد.

کد خبر 613537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha