تبعیت از ولایت مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت ولایت در جامعه اسلامی برای تعالی گفت: تبعیت از ولایت مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد امروز (27 اردیبهشت) در مراسم معرفی رئیس دادگستری اردکان گفت: امروز رمز پیروزی ما در جهان تبیعیت از ولایت است و هرکسی با ولایت همراه شود اهل نجات و سربلندی است.

 

وی افزود: امروز اگر از ولایت عقب بمانیم و یا جلوتر حرکت کنیم به راحتی گمراه خواهیم شد و راهی جز گمراهی ندارد و نتیجه آن نیز مانند ثقیفه و شکل گیری گروه های سلفی و تکفیری در جهان می شود.

 

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز با تاکید بر ولایت پذیری راه خود را به خوبی پیگیری کرده است و با ولایت کشور به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت است.

 

حبیبی خاطرنشان کرد: امروز اگر از ولایت فاصله بگیریم حتما ضربه های متعددی خواهیم خورد و دشمنان نیز سعی بر فاصله انداختن مردم با ولایت هستند تا برنامه های خود را اجرا کنند.

 

وی گفت: ما در طول انقلاب اسلامی که عمری نزدیک به چهار دهه دارد به خوبی شاهد بوده ایم که آثار ولایت در جامعه بسیار مهم است و فارغ از جناح بندی های سیاسی سعی بر تعالی انقلاب و اسلام دارد.

کد خبر 629154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha