فضای مجازی، هدف دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی/ آموزش های پیش از ازدواج جدی گرفته شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به استفاده از ابزارهای مختلف برای ضربه به جمهوری اسلامی توسط دشمنان گفت: امروز مسئولان باید به خوبی فضای مجازی را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزدشب گذشته (20 فروردین) در نشست با مسئولان دادگستری استان یزد گفت: امروز کشور ما به جایگاهی رسیده است که تمامی دشمنان علیه آن همراه شده اند و تمامی برنامه های خود را برای از بین بردن جمهوری اسلامی به کار گرفته اند.

 

وی افزود: تمامی دشمنان برای نابودی مقاومت اصول انسانی را زیر پا گذاشته اند و جنایات عظیمی در یمن، عراق، سوریه و کشورهای منطقه انجام داده اند و به صراحت بیان می کنند که دشمن اصلی آنها ایران است.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: حمله نظامی به عراق و سوریه نشان می دهد که آنها در تلاش هستند تا جنگ فرسایشی شود و تمامی نقشه های خود را عملی کنند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: امروز دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته اند که همانند سوریه به هم بریزد و و این کشور را به خود وابسته کنند.

 

وی ادامه داد: بررسی راهکارهای جلوگیری از این اتفاقات از جمله مهمترین وظایف مسئولان است که تاکنون مسئولان در مواقع مختلف وظایف خود را انجام داده اند.

 

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی گفت: امروز دشمنان برای جوانان ما در فضای مجازی برنامه ریزی کرده اند و ما باید این فضا را نیز کنترل کنیم تا بتوانیم بسیاری از برنامه های آنها را شناسایی کرده و اقدام به موقع داشته باشیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: از موارد دیگری که باید به آن توجه شود آموزش های پیش از ازدواج است که میتواند از طلاق ها و ازدواج های نادرست جلوگیری کند.

 

وی گفت: مسئولان باید برای مسائل و موضوعات مربوط به خانواده فرهنگ سازی کنند و در هر دوره ای آموزش های مربوط به زندگی را به افراد داشته باشند.

کد خبر 621027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha