صدا و سیما، مکانی مناسب برای ترویج هنر سالم و ارزشمند در جامعه

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به تلاش دشمنان در راستای ضربه به هنر و ارزش های اسلامی در جامعه گفت: صدا و سیما، مکانی مناسب برای ترویج هنر سالم و ارزشمند در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد شب گذشته (29 فروردین) در نشست با مسئولان صدا و سیمای استان یزد گفت: صدا و سیما یکی از مراکز مهم و استراتژیک برای فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه است که مسئولان صدا و سیما بایستی تلاش کنند تا در این راستا گام های اساسی بپردارند.

 

وی افزود: صدا و سیما باید تلاش کند تا ضد ارزش ها به عنوان ارزش در جامعه معرفی نشود و برخی از فیلم ها، موسیقی ها، طنزها به صورت بی رویه و به صورت ضد ارزش در جامعه رواج پیدا نکند.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تلاش دارند تا از هر طریقی هدف خود را در جامعه پیاده کنند و به خصوص نسل جوان و سنین کم را در نظر دارند و برای انها برنامه ریزی کرده اند و در مقابل صدا و سیما باید هنر اسلامی و شادی سالم را در جامعه ترویج کند تا جوانان ما به دنبال برنامه های آنها نروند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: یکی از بهترین ابزارها برای فرهنگ سازی در جامعه هنر مناسب است ولی متاسفانه برخی از افراد در زمینه ترویج هنرهای ضدارزشی تلاش می کنند که باید در مقابل آنها هنرهای اسلامی و سالم ایجاد کرد.

 

وی بیان کرد: ترویج شادی بدون گناه در جامعه از تاکیدات ما است و معتقدیم که خلقت خداوند هنرمندانه است و با هنر نیز مخالف نیست.

 

کد خبر 623233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha