ایجاد نشاط سالم در جامعه نیازمند برنامه ریزی در ایام مختلف سال است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به دوری از گناه در نشاط جامعه گفت: ایجاد نشاط سالم در جامعه نیازمند برنامه ریزی در ایام مختلف سال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد روز گذشته (19 فروردین) در نشست با مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یزد گفت: در راستای ایجاد نشاط در جامعه باید برنامه ریزی شود و در عین این که گناهی انجام نشود مردم را در جامعه با نشاط داشته باشیم.

 

وی افزود: برخی از اقدامات در ایام نوروز مانند حضور کارشناسان مذهبی در بقاع متبرکه از اقدامات مناسب در جهت رفع مشکلات مردم بوده که امروز نیز در ایام مختلف سال این امر انجام شود و دغدغه های مردم پاسخ داده شود.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: ما باید در طول سال برای بخش های مختلف جامعه برنامه ریزی کرده و در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: یکی از فضاهایی که باید به آن توجه خاصی داشته باشیم، فضای مجازی است و به خصوص در ایام انتخابات باید به این بخش نیز توجه شود زیرا دشمنان برنامه ریزی زیادی برای ما در این زمینه کرده است.

 

وی ادامه داد: ما باید آگاهی را در خصوص فضای مجازی به مردم بدهیم تا از مطالب خوب و مفید بهره ببرند و از مشکلات آن نیز آشنا باشند و از این طریق نیز هشدارها و راهنمایی ها را کسب کنند.

 

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر بیان کرد: شورای شهر یکی از بخش هایی است که باید در آن به مشکلات جامعه و مسائل مختلف موجود در شهر از جمله فرهنگی، عمرانی و شهرسازی توجه شود و بایستی از اختلافات حزبی و درگیری ها در این بخش پیشگیری شود تا جامعه را به سمت تعالی سوق دهند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: ما باید برای انتخاب اعضای شورای شهر نیز به سراغ افراد دارای تخصص و کارشناس برویم تا در جهت رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

 

 

کد خبر 620714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha