توجه به ظرفیت های داخلی و جوانان، مهمترین راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به نامگذاری سال به نام « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: توجه به ظرفیت های داخلی و جوانان، مهمترین راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد امروز (11 فروردین) در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن ضمت تسلیت به مناسبت شهادت امام علی نقی ( علیه اسلام) گفت: زندگانی اهل بیت ( علیهم السلام) الگویی برای زندگی امروز ما است که به خوبی می توان از آنها درس گرفت و راه زندگی را مشخص کرد.

 

وی با اشاره به ایام  12 و 13 فروردین گفت: 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی است که وظیه ما است تا ارزش ها و مبانی انقلاب را برای فرزندان خود تبیین کنیم تا بتوانند به خوبی زحمات این انقلاب را بشناسند.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: امسال را مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامیده اند که ما نیز باید تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از ظرفیت های داخلی نیز به این منظور استفاده کنیم و بدانیم که اگر تولید نداشته باشیم در مقابل جهان حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

 

آیت الله ناصری امام جمعه یزد بیان کرد: ما در زمینه های مختلف شاهد توانایی ها و ظرفیت های خود بوده ایم که تسلیحات و پیشرفت های آن از این جمله است که به خوبی جوانان برای ما اقتدار را برای ما بوجود آورده اند.

 

وی ادامه داد: ما باید تولیدات خود را در زمینه های مختلف ارزیابی کنیم و با حضور کارشناسان کیفیت آنها را افزایش دهیم و از این طریق نیز با حضور افراد مهم و موثر ایجاد اشتغال داشته باشیم.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: در این زمینه نیز مسئولان ما باید به دور از سیاسی بازی و سود برای بالا بردن کیفیت و افزایش تولید و به کار گیری توانایی های داخلی تلاش کنند تا بتوان به خوبی اقتصادمقاومتی را محقق کرد.

کد خبر 619400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha