زندگانی حضرت زهرا ( سلام الله علیها) الگویی برای جامعه اسلامی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها) گفت: زندگانی حضرت زهرا ( سلام الله علیها) الگویی برای جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (29 اسفند)به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها) در جمع مداحان استان یزد گفت: زندگانی حضرت زهرا ( سلام الله علیها) الگویی برای جامعه ما و بانوان است که مداحان و واعظان می توانند در این راه بسیار موثر عمل کنند.

 

وی افزود: زندگانی اهل بیت( علیهم السلام) برای جامعه ما میتواند بسیار مهم و موثر باشد و خداوند این حضرات را برای ما قرار داده اند تا راه زندگی خود را بیابیم و با خاندان آل طاهرین محشور شویم.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: ما باید قدردان خداوند متعال باشیم که حضراتی همچون حضرت فاطمه ( سلام الله علیها) را برای ما قرار داده اند تا با تاسی از ایشان راه زندگی خود را بیابیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: جایگاه حضرت زهرا (سلام الله علیها) به اندازه ای است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بیان می کنند که پدرش فدای او باد.

 

وی ادامه داد: ویژگی هایی همچون از خود گذشتگی، به خدا پیوند زدن، اخلاص در عمل، خوبی بندگان خدا را خواستن، عظمت و عشق بندگان خدا از جمله ویژگی های این حضرت است که به خوبی ساده زندگی و عشق به خداوند را به ما نشان می دهد. 

کد خبر 618020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha