اعتماد به توانایی های داخلی و تعهد، مهمترین راه برای ارتقای اشتغال و تولید در جامعه

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: اعتماد به توانایی های داخلی و تعهد، مهمترین راه برای ارتقای اشتغال و تولید در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (9 فروردین) در دیدار با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: سال جاری توسط مقام معظم ربرهی به نام « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال » نامگذاری شده است که برای آن باید به خودباوری برسیم و این بخش باید در اولویت کارهای ما قرار بگیرد.

 

وی افزود: تولیدکنندگان ما باید به توانایی های داخلی اعتماد داشته باشند زیرا این اعتماد میتواند به تولید و اشتغال منجر شود.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: ما باید در بخش تولیدات خود تنها به سودمحوری توجه نکنیم بلکه باید تعهد و اعتماد نیز به همراه ان وجود داشته باشد تا بتوانیم به خوبی عمل کنیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: ما باید در تولیدات خود به نیازهای جامعه توجه داشته باشیم زیرا باید با ارتقای کیفیت تولیدات خود سود را نیز داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: تولید کنندگان باید خود را پاسخگوی خداوند و مردم بدانند تا از طریق مسئولیت پذیری به رشد کیفی محصولات در جامعه کمک کنند.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: همچنین در جامعه باید کارشناسان و بازرسان توجه داشته باشند تا نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنند و در راستای پیشرفت جامعه گام بردارند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: بهترین راه کاهش واردات محصولات از کشورهای خارجی، افزایش تولید است و باید با کسب اعتماد مردم و کیفیت بالای محصولات بیشترین تولید و اشتغال را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به درالعباده بودن استان یزد نیز بیان کرد: ما باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه پررنگ تر شود و اذهان مردم نسبت به آن به خوبی یاد کند.

 

کد خبر 619232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha