پیروی کامل از ولایت فقیه ضامن موفقیت ایران است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ولایت یکی از مهمترین نعمت هایی است که خداوند به ما ارزانی کرده، گفت: پیروی کامل از ولایت فقیه ضامن موفقیت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز (20 اسفند) در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه در داخل کشور هیچ زمانی نباید احساس ضعف کنیم، اظهار داشت: احساس ضعف در برابر دشمن برای ما ذلت و خواری به بار می آورد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) هیچ زمانی حتی یک ذره در برابر دشمن احساس ضعف نمی کرد، گفت: در زمان تسخیر لانه جاسوسی، ناو بزرگ آمریکایی وارد خلیج فارس شد و دولت موقت از این موضوع ترس زیادی پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در آن زمان مسئولان به نزد امام خمینی(ره) و گریه کردند گفتند کارمان تمام است و ناو آمریکایی وارد خلیج فارس شده که امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، بروید به کارتان برسید.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در صورتی که ما توانمندی های خود را بشناسیم و بر اساس این توانمندی ها در برابر دشمن احساس قدرت کنیم، هیچ زمانی دشمن نمی تواند علیه ما اقدامی انجام دهد چون می داند که با شکست مواجه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این که ما بخواهیم تحریم ها را آنقدر بزرگ کنیم و بگوییم در کشور به دلیل تحریم ها مشکلات بسیاری داریم، تنها سبب می شود که دشمن نقطه ضعف ما را بهتر بشناسد و سعی کند از همین راه به ما ضربه وارد کند.

استاد برجسته حوزه های علمیه استان یزد نعمت ولایت فقیه را یک نعمت بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ولایت نعمت بسیار بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته و باید قدر آن را بدانیم.

ناصری یزدی افزود: در صورتی که ما تبعیت از ولایت فقیه داشته باشیم و به صورت کامل از دستورات ایشان پیروی کنیم، هیچ مشکلی برای این کشور پیش نمی آید و در برابر دشمنانمان همیشه موفق و پیروز هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 616089

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha