کانونهای فرهنگی زمینه پیوند جوانان را با مساجد فراهم کرده است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه ایرانشهر گفت: کانونهای فرهنگی و هنری زمینه پیوند جوانان را با مساجد فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر امروز(18 اسفند) در مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در ایرانشهر بیان داشت: عدم حضور  جوانان در مساجد یکی از آفت های جامعه به شمار می آید که متاسفانه در برخی از مساجد دیده می شود.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری در جذب جوانان برنامه های متنوع و پویا دارند، افزود: کانونهای فرهنگی و هنری زمینه پیوند جوانان را با مساجد فراهم کرده است.  

 

امام جمعه ایرانشهر یکی از مأموریت های کانون های فرهنگی و هنری را مصون سازی جوانان در برابر ناهنجاری های اجتماعی دانست و تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که مردم را از مساجد دور کنند.

 

حجت الاسلام ابطحی با تاکید بر اینکه جوانی که با مسجد سر و کله داشته باشد قطعا انقلابی بار می آید، ادامه داد:کسانی  که در کانون های فرهنگی و هنری فعالیت دارند، ولایی و متعهد هستند.

 

وی افزود: در حال حاضر که موقعیت کشورمان حساس است اگر ما یک سر سوزن از ولایت فقیه غفلت کنیم باید در قیامت پاسخگو باشیم، بنابراین فرمایشات مقام معظم رهبری ملاک سخن و رفتار ما در مجالس عمومی باشد. 

کد خبر 615703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha