التزام به ولایت فقیه شرط اصلی مسئولیت داشتن در کشور است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی درصدد دوقطبی کردن این نظام است، افزود: التزام به ولایت فقیه شرط اصلی داشتن مسئولیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد امروز(۱۳ اسفند) در خطبه های نماز ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم مشهد در اجتماع عزاداران حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) اظهار داشت: پشت پرده اشک عزاداران شهادت صدیقه طاهره باورمندی سیاسی به ولایت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، التزام به ولایت‌فقیه را جزء شرایط اصلی مسؤولیت در موقعیت‌های ممتاز کشور دانست و گفت:دولت مسئولیت مملکت را به دست گرفته و باید برای حل مشکلات مردم تلاش نماید.

 

وی با یادآوری این نکته که دشمن برای غلبه بر نظام اسلامی نمی‌تواند از راه جنگ موفق شود، گفت: دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی درصدد دوقطبی کردن این نظام است، یک‌قطب جامعه همه لائیک‌ها و ضد ولایت‌ها دست‌به‌دست هم دادند و دنبال توطئه هستند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که تنها نظامی که در دنیا با ولایت علی (علیه‌السلام) سر برآورده، نظام ولایی جمهوری اسلامی است و تمام قوام، ارزش و مشروعیت این نظام به یک خیمه بسته است و آن مقام رهبری و ولایت می باشد.

 

امام جمعه مشهد افزود:دشمنان حضرت علی (علیه‌السلام) و دشمنان پیغمبر (صلوات‌الله‌علیه) به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بنا شد این نظام همین‌طور با اقتدار بماند و نقطه محوری این نظام هم ولایت حضرت علی(علیه السلام) باشد، تمام قدرت‌های استکباری خاکستر می‌شوند و تمام اقتدارهای مادی از بین می‌رود پس یا باید مردم را از این اشک‌ها، عشق‌ها و ولایتمداری‌ها جدا کرد یا ستون خیمه این نظام که در چهره یک رهبر از تبار صدیقه اطهر (سلام الله علیها) نمایان شده را ساقط کرد.

کد خبر 614271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha