وظیفه والدین در سی و هفتمین برنامه تلویزیونی «کام شیرین» تشریح شد

خبرگزاری شبستان: سی و هفتمین قسمت برنامه تلویزیونی «کام شیرین» با موضوع آینده شغلی نوجوانان و نقش والدین در هدایت صحیح آنها، شنبه ۱۴ اسفندماه روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

به گزارش خبرنگار تلویزیون شبستان، سی و هفتمین قسمت سری جدید برنامه تلویزیونی «کام شیرین»، شنبه 14 اسفند با موضوع آینده شغلی نوجوانان و نقش والدین در این زمینه از شبکه دو سیما پخش شد. در بخش نخست که مثل همیشه با اجرای هومن نامور کارشناس برنامه روی آنتن رفت، سعی شد مسئله «سازش» از بعدی دیگر مورد واکاوی قرار گیرد.


تشویق مخاطبان به سازش با فناوری‌های نوین ارتباطی همچون تلفن‌های همراه و شبکه‌های اجتماعی، محور این بخش بود به این ترتیب که از مخاطبان خواسته شد تلفن‌های همراه را در سبدی با عنوان سبد آرامش و زندگی شیرین، قرار دهند و بیشتر به گفت‌وگو با یکدیگر بپردازند.


در ادامه بحث آینده شغلی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و نقش والدین در این زمینه مطرح شد؛ از جمله این موارد می‌توان به منع والدین از همراهی با فرزندان تا آخرین مراحل موفقیت و حصول نتیجه اشاره کرد، اینکه پدران و مادران متوجه این مسئله باشند که وظیفه آنها هدایت فرزندان در مسیر درست زندگی و توجه آنها به موضوع انسانیت است نه اینکه تا انتها با آنها همراه باشند در واقع نقش هدایت‌گری آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفت.


در بخش دیگری از برنامه روز شنبه «کام شیرین» مجری و کارشناس برنامه درباره موضوع این قسمت به گفت‌وگو با میهمانان حاضر در استودیو پرداخت و درباره آینده فرزندانشان و اینکه آیا با تفکر درباره این موضوع اقدام به فرزنددار شدن کرده‌اند یا خیر، پرسش هایی را مطرح کرد.


ادامه برنامه معرفی کتاب «صفر تا صد» و محتوای آن که به موضوع عزت نفس و اعتماد به نفس واقعی و در عین حال عزت نفس اغراق آمیز و تفاوت این دو محور با یکدیگر می‌پردازد صورت گرفت؛ همچنین میان برنامه‌هایی مرتبط با موضوع برنامه به نمایش در آمد.


برنامه تلویزیونی «کام شیرین» شنبه تا سه‌شنبه هر روز ساعت 11 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 23:30 همان شب روی آنتن می‌رود.


این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهید همت است که سری دوم آن با تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا تولید و پخش می شود.

کد خبر 614599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha