گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کانون های مساجداستان سمنان

خبرگزاری شبستان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر لزوم گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی گفت: در خصوص اجرای فرامین رهبری در امر اقتصاد مقاومتی باید در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمدرضا سوقندی امروز(15 اسفند) در نشست با نماینده ولی فقیه دراستان سمنان به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد، با بیان اینکه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دستور کار کانون های مساجد قرار گرفته اضافه کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این عرصه بیش از بیش باید فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون مساجد در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش عظیمی ایفا می کنند که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند اظهار داشت:امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب که به جنگ اقتصادی اشاره کرده اند، باید تلاش کنیم و اولویت سازمان ها مسائل اقتصادی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوقندی درخصوص ایجاد کانون هایی برای گفتمان سازی اظهار کرد: 40 کانون در جهت گفتمان سازی انتخاب شده است و باید در کانون های مساجد نهادینه شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کانون ها باید منشا تغییر و تحولات فرهنگی باشند، گفت: یکی از پدیده های انقلاب اسلامی تاسیس کانون های مساجد است.

 

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت مساجد برای استقلال، اقدامات فرهنگی،جریان سازی فرهنگی در مبارزه به تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم استفاده کرد.

کد خبر 614803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha