آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش رسانه ای سفر کاروان راهیان نور

خبرگزاری شبستان: صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش رادیویی و تلویزیونی مناسب سفر کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی استان آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی مرکز استان، دکتر علیرضا شیروی، اظهار کرد: استان ایلام با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق هر ساله قدمگاه مردم عاشقی است که برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهیدان به مناطق عملیاتی این استان سفر می کنند.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، از آمادگی کامل صداوسیمای مرکز ایلام برای پوشش رسانه‌ای مناسب این سفر معنوی خرداد و افزود: برنامه‌سازان معاونت سیمای مرکز ایلام از بیست اسفندماه 95 تا 13 فروردین 96، با استقرار در قرارگاه رسانه‌ای کاروان راهیان نور در دو یادمان شرهانی دهلران و قلاویزان مهران، مردم را باحال و هوای کاروان‌های راهیان نور در استان ایلام همراه می‌کنند.

 

وی، به ارتباط زنده و مستقیم قرارگاه رسانه‌ای کاروان راهیان نور در استان با شبکه‌های سراسری اول، دوم، سوم، آموزش،، شما و همچنین شبکه‌های استانی اشاره کرد و گفت: مستندسازی، بازدید از یادمان‌ها، تهیه گزارش از حضور زائران خارجی، معرفی مناطق عملیاتی استان، مصاحبه با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و اجرای برنامه‌ی زنده با کاروان هر شب در محل استودیو مرکز ازجمله برنامه‌هایی است که دست‌اندرکاران معاونت سیمای مرکز ایلام برای انعکاس مناسب سفر کاروان راهیان نور به استان در نظر گرفته‌اند.

 

به گفته شیروی معاونت صدای مرکز ایلام نیز از بیستم اسفندماه 95 تا پانزدهم فروردین 96 درمجموع با ده هزار دقیقه برنامه مخاطبان و شنوندگان خود را باحال و هوای کاروان‌های راهیان نور همراه خواهد کرد.

 

وی، تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌هایی همچون شوکیانه، ایواره تان و خیر، ره و رسم ژیان، آهنگ جوانی، بهار ارغوانی، وهار ایلام، مسابقه گوی و میدان و سیروسفر و همچنین حضور پررنگ گزارشگران صدای ایلام در مناطق عملیاتی استان و ارسال گزارش از حال و هوای کاروان‌های راهیان نور به مرکز و سایر مراکز استان‌ها و شبکه‌های سراسری ازجمله برنامه‌های معاونت صدای مرکز ایلام در این مدت است.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام از تلاش سردبیران، خبرنگاران و تصویربرداران معاونت خبر مرکز ایلام برای انعکاس مناسب سفر کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از اواسط اسفندماه 95 تا 16 فروردین 96 معاونت خبر مرکز با ارسال خبرهای مکتوب، گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی و ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری و محلی تمام تلاش خود را برای انتقال پیام این سفر معنوی به کار خواهد گرفت.

کد خبر 614825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha