حمایت از ایده های اقتصادی حوزه فرهنگ هنر در استان اصفهان

خبرگزاری شبستان:رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ هنر اصفهان گفت: طرح ها و ایده های اقتصادی حوزه فرهنگ هنر در استان اصفهان مورد حمایت دولت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، دکتر احسان مشگلانی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ هنر شماره یک اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران به ظرفیت دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و برنامه های این دانشگاه اشاره کرد و اظهارداشت: برگزاری ایده شو از برنامه های مهم این دانشگاه در جهت توسعه اقتصادی در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی افزود: دومین ایده شو فرهنگ و هنر و رسانه 30 فروردین سال آینده در محل مجمتع فرشچیان اصفهان برگزار می شود که ایده های برتر انتخاب و مورد حمایت قرار می گرد.

وی ادامه داد: طرح ها و ایده های اقتصادی حوزه فرهنگ هنر در استان اصفهان مورد حمایت دولت قرار می گیرد که اختصاص مکان، تسهیلات و کمک نقدی در مقاطع مختلف زمانی از جمله مهمترین حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با برگزاری ایده شو ها صورت می گیرد.

دکتر مشگلانی با اشاره به دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در جهت رشد دانش و مهارت فعالان فرهنگی و هنری و رسانه ای برنامه های دانشگاهی و کوتاه مدت برگزار می کند، تصریح کرد: برخی از دوره های اموزشی در دوره های کوتاه مدت برگزار می شود.

وی به برگزاری جشنواره چشم انداز اشاره کرد و گفت: این جشنواره در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی انجام می شود و که علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند اثار و طرح های خود را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه کودکان و نوجوانان برنامه ریزی صورت گرفته تا اینکه از دوران اولیه زندگی و کار و فعالیت جهت دهی خوبی و با هدفمندی فعالیت های فرهنگی و هنری صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه فرهنگ هنر استان اصفهان به افزایش رشته های دانشگاه فرهنگ و هنر نیز با موافقت وزارت علوم خبرداد و گفت: دو رشته کارگردانی سینما و تدوین سینما در مقاطع کارشناسی به مجموع رشته های دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان افزوده شده است.

وی یادآورشد: دوره آموزشی MBA  فرهنگی و هنری در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برای اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود.

 

کد خبر 614885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha