مردم هزینه های خرید مواد منفجره را به افراد بی بضاعت اهدا کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: مردم در چهارشنبه آخر سال هزینه های خرید مواد منفجره را به افراد بی بضاعت اهدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان امروز( 20 اسفند) جاری در خطبه های نمازجمعه این هفته همدان با بیان اینکه هفته منابع طبیعی را پشت سر گذراندیم، گفت: در ایام نوروز مردم از فضای سبز و طبیعت محافظت و از تخریب محیط زیست و شکستن درختان جلوگیری کنند.

 

وی افزود: محیط زیست جزو سرمایه های متعلق به نسل های آینده به شمار می رود و مردم و مسئولان باید در کنار هم مراقب باشند به این منابع خدادادی آسیببی وارد نشود که باید در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشیم .

 

وی ضمن تاکید بر عدم استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخرسال ، تصریح کرد: مردم باید در آستانه چهارشنبه سوری از آزار دیگران و انفجار مواد محترقه با صدای مهیب خودداری کنند.

 

آیت الله محمدی خاطرنشان کرد: مردم می توانند با پرداخت مبالغ خرید مواد محترقه به افراد بی بضاعت کار خیر و پسندیده ای را انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان به کشور ما از طریق فضای مجازی، ابراز کرد: دشمنان اسلام سایت های غیرمجاز را برای انحراف جوانان ما ایجاد کرده اند که والدین باید مراقب فرزندان خود باشند.

 

وی گفت: هزاران سایت برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه فعالیت می کنند که باید شورایی برای مبارزه با این سایت ها تشکیل شود.

 

وی به تشریح جلسه روز گذشته خبرگان رهبری با رهبر انقلاب پرداخت و افزود: در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران پرداخته شد که واقعا این قرارگاه خدمات قابل ذکری را انجام داده اند.

 

آیت الله محمدی با اشاره به اظهار نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در خصوص وجود تروریست شیعی در جهان خاطرنشان کرد: شیعیان شروع کننده هیچ جنگی نبودند و در تمام جنگها از مکتب اسلام دفاع کرده اند.

 

وی با بیان اینکه شیعه پیرو اهل بیت عصمت و طهارت است، ‌ابراز کرد: شیعیان هرگز شروع کننده جنگی نبوده اندو در تمامی جنگ ها از دین خود دفاع کرده اند.

کد خبر 616078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha