کدام مجری سال ۹۶ را در شبکه یک تحویل می کند؟

خبرگزاری شبستان: مدیر شبکه یک سیما در گفتگویی کوتاه از مشخص نشدن مجری برنامه «بوی عیدی» ویژه سال تحویل شبکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون شبستان، برنامه «بوی عیدی» ویژه تحویل سال شبکه یک سیما به تهیه کنندگی احسان ارغوانی برای پخش از این شبکه در روز ۳۰ اسفندماه آماده شده است که البته هنوز مجری این برنامه مشخص نشده است.

 

«علیرضا برازش» مدیر شبکه یک سیما در این باره به خبرنگار شبستان گفت: هنوز مجری برنامه سال تحویل شبکه یک مشخص نشده است. وی همچنین در واکنش به اینکه آیا علی ضیاء برای اجرای این برنامه مشخص شده است، این موضوع را رد کرد.

 

از سویی دیگر چون احسان ارغوانی برنامه تلویزیونی «امروزی ها» را روی آنتن دارد، یکی از گزینه های دیگر اجرای «بوی عیدی»، پدرام کریمی، مجری «امروزی ها» است.

 

گزینه دیگری که احتمال حضور او در برنامه «بوی عیدی» و لحظه سال تحویل در شبکه یک سیما بیشتر از همه است، محمد سلوکی است که به تازگی از اجرای برنامه «سین مثل سریال» کنار گذاشته شد.

 

حال با این اوصاف باید دید که اجرای این برنامه که از شبکه سراسری رسانه ملی پخش می شود به کدام یک از مجریان سپرده خواهد شد.

 

برنامه سال تحویل شبکه یک سیما به مرور اتفاقات سال ۹۵ خواهد پرداخت. همچنین مرور رسم و رسوم نوروز در بین ایرانیان و اقوام کشور و ایران در سالی که گذشت از دیگر آیتم‌های «بوی عیدی» است. حضور بازیگران و عوامل سریال منتخب مردم در جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۹۵ شبکه‌های سیما در برنامه «سین مثل سریال»، حضور ورزشکاران، هنرمندان و عوامل سریال «علی البدل» از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تحویل سال ۹۶ شبکه یک خواهد بود. در این برنامه همچنین عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره شد، به استودیوی «بوی عیدی» می آیند.

کد خبر 617599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha