خودشناسی و وظیفه شناسی دو اصل مهم جهت انجام فعالیت های فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: پس از شناخت جایگاه خود مهم ترین اصل، وظفه شناسی است که باید با توجه به شرایطی که داریم رسالت خود را تعریف کنیم و متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام مسعود راوند صبح امروز ( 26 اسفند ) به خبرنگار شبستان گفت: شاید هنگام تحویل سال همه ما به فکر سال جدید و برنامه ریزی های خود برای سال آینده باشیم که البته این برنامه ریزی باید باشد اما غافل از گذر عمر باشیم.

 

وی افزود: عمر انسان بزرگ ترین سرمایه هر فردی است که اگر از آن غافل باشیم خیلی سریع می گذرد و موجب از دست رفتن بسیاری از فرصت ها می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: امروزه با زیاد شدن زرق و برق در زندگی انسان ها، باعث کم رنگ شدن برخی ارزش ها و توجه به فرصت ها شده است لذا باید با خودشناسی معرفت خود را نسبت به ذات باری تعالی بیشتر کنیم.

 

به گفته وی پس از شناخت جایگاه خود مهم ترین اصل وظفه شناسی است که باید با توجه به شرایطی که داریم رسالت خود را تعریف کنیم و متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

 

حجت الاسلام راوند اظهار داشت: به فرمایش مقام عظمای ولایت زیربنای همه فعالیت ها، مسئله فرهنگ است و چنانچه این امر مورد توجه و شناخت قرار بگیرد همه مسائل مرتفع می شود.

 

وی ابراز داشت: در کشور ایران سازمان های مختلفی رسالت برنامه های فرهنگی را بر عهده دارند که با برنامه ریزی و ساماندهی باید زیرساخت های لازم فرهنگی را فراهم کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت مردمی بود، بیان داشت: همه برنامه های فرهنگی بدون همراهی و همکاری مردم امکان پذیر نیست و به موفقیت لازم دست پیدا نمی کنند.

 

وی ادامه داد: تنها عامل موفقیت کشور ایران در مقابل بیگانگان توکل بر خدا و همراهی مردم شریف ایران بود لذا اگر در جایی توانستیم یک حرکت فرهنگی مردمی ایجاد کنیم، بدانیم به موفقیت دست پیدا کرده ایم.

 

حجت الاسلام راوند افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان یک حرکت مردمی است و تلاش داریم با برنامه ریزی و ساماندهی مناسب، قدمی مثبت جهت تحقق مسجد طراز اسلامی برداریم.

   

کد خبر 617639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha