همایش «گلدانی برای مادر» در آران و بیدگل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) همایش گلدانی برای مادر با تکریم از مقام مادران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم در دارالشهدای آران و بیدگل برگزار می شود.

حسن نبوی زاده دبیر همایش «گلدانی برای مادر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، هدف از برگزاری این همایش را تکریم از مقام مادران، خواهران و همسران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم عناون کرد و گفت: این همایش، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) شنبه ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۹تا ۲۱ در مرکز هیئت فاطمیه سرکوچه آران و بیدگل برگزار می شود.

وی با اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با ایام سال نو گفت: در این مراسم، ۸۴۰ گلدان  فاطمی به تعداد شهدای دارالشهدای آران و بیدگل به عنوان نماد شهید در سفره هفت سین، به مادران شهید و خانواده آنان اهدا خواهد شد.

دبیر همایش گلدانی برای مادر افزود: همچنین به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا در ایام نوروز ، به هر یک از شرکت کنندگان در این همایش گلدانی با نام یکی از شهدای شهرستان اهدا خواهد شد.

نبوی زاده بیان کرامات شهید محمد معماریان توسط والده این شهید والا مقام را از دیگر برنامه های این همایش دانست و گفت: در این مراسم، اشرف السادات منتظری والده شهید محمد معماریان از قم ماجرای شفایافتن خود به دست این شهید والامقام را بیان خواهد کرد.

به گفته این فعال فرهنگی، خاطره گویی پدر شهیدان جندقیان از مادر مرحومه این شهیدان والامقام، همخوانی ناشنوایان، پخش کلیپ نخستین جشن تولد شهدا در آران و بیدگل، خطابه گویی یکی از نونهالان قرآنی با موضوع حضرت زهرا(س)، اجرای سرود توسط حمید زاهدی و خاطره گویی طنز توسط مجید نظیمی و اکبر احسن زاده دو تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این همایش معنوی است.

نبوی زاده افزود: همچنین در این مراسم که با همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، ناحیه مقامت بسیج، آموزش و پرورش و هیئت فاطمیه سرکوچه آران و بیدگل برگزار می شود،  اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ندای فاطمه اعلام و از فعالان فاطمی شهرستان تجلیل خواهد شد.

کد خبر 617645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha