محورهای مواصلاتی استان برای رانندگان خاطی ناامن می شود

خبرگزاری شبستان:فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۰ درصدی نیروها و واحدهای گشت پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی استان برای رانندگان خاطی ناامن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امروز(26 اسفند) در جمع خبرنگاران بیان داشت: طرح نوروزی یکی از بزرگترین و گسترده ترین عملیات پلیس است.

 

وی افزود: پلیس یک ماه قبل از هر مراسم مذهبی و ملی در استان تدارک آن را می بیند که آن مراسم با آرامش خاطر و هیچ گونه مسئله امنیتی برگزار شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد: برقراری امنیت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای های شهر و روستاها یکی از ابر ماموریت های پلیس در سال آینده است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی نوروزی با شعار آرامش نشاط بهاری و قانونمندی و نظم اجتماعی آغاز شده است، گفت: در طرح ترافیکی نوروزی، سازمانهای همچون آتش نشانی، مدیریت بحران، فرمانداری، حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی در کنار پلیس هستند.   

 

وی از افزایش 20 درصدی نیروها و واحدهای گشت پلیس در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: 144 ایست بازرسی پلیس در شهرها و روستاها و محورهای مواصلاتی مستقر می شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس راه، نیروی انتظامی، یگانهای تکاور و مرساد در 120 نقطه از محورهای مواصلاتی مستقر می شوند، ادامه داد: 100 تیم محسوس و اطلاعاتی در ایام نوروز فعالیت خواهند داشت.

 

رحیمی با بیان این مطلب که محورهای مواصلاتی استان برای رانندگان خاطی نا امن می شود، گفت: بیش از هزار پلیس افتخاری و 4 هزار همیار پلیس در ایام نوروز با پلیس همکاری می کنند.

کد خبر 617692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha