پرداخت ۷۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی/ کسب رتبه پنجم کشور در اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: ۷۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، حسن صادقلو، استاندار گلستان امروز (26 اسفند) در شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: دانشگاهها باید به این موضوع بپردازند و حتی پایان نامه های دانشجویان نیز باید در همین راستا تهیه شود.

 

وی افزود: دشمن به دنبال این است تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد در حالی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ما با پیشرفت ها و نتایج زیادی دست پیدا کرده ایم.

 

استاندار با اشاره به خدمات دولت که همان خدمات نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم تمام روستاهای استان دارای خانه بهداشت شدند که از این حیث تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان به وجود آمده است.

 

وی اعلام کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در استان هشت هزار و 333 پروژه اجرایی شد که از این تعداد 595 مورد آنها کلنگ زنی بود که الان دارای  پیشرفت 20 تا 80 درصدی است.

 

به گفته صادقلو، برای اجرایی کردن این پروژه ها تاکنون سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

استاندار یکی از مهم ترین طرح های دولت در راستای اقتصاد مقاومتی را طرح رونق تولید برشمرد و اظهار کرد: 470 میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید و 250 میلیارد تومان نیز به صورت مستقیم از سوی بانک ها به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: سرجمع در استان 720 میلیارد تومان تسهیلات به 640 واحد پرداخت شده است.

 

صادقلو با اشاره به رتبه استان در پروژه های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد: گلستان رتبه پنجم کشور را در این بخش به دست آورده و 137 پروژه ای که در این حوزه داریم بیش از 80 درصد پیشرفت کسب کرده ایم.

 

وی درباره برگزاری انتخابات پیش روی هم بیان کرد: مسئله انتخابات یک امر قیامتی است و باید ملاحظات قیامتی را مورد توجه قرار دهیم. نباید روش هایی در انتخابات در نظر گرفته شود که با روشهای جناجی، اصالت قومیتی و رانتی شخصی پیروز انتخابات شود و ما  نسبت به این موضوع مسئولیت داریم.

 

کد خبر 617704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha