برگزاری طرح « آرامش بهاری » در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به توجه به قطب فرهنگی در بقاع متبرکه استان یزد گفت: طرح « آرامش بهاری » در بقاع متبرکه استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین زارع ‌زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه ( سلام الله علیها) و روز زن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: امروز مادران ما الگویی بزرگ به نام حضرت فاطمه ( سلام الله علیها) دارند که می توانند با تاسی از ایشان در راستای تربیت فرزندان صالح گام بردارند.

 

وی افزود: با توجه به در پیش بودن نوروز و سال جدید و همچنین آغاز سفرهای نوروزی، ما در استان یزد طرح « آرامش بهاری» را در مساجد، بقاع متبرکه و استان برگزار می کنیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: ما در این طرح تلاش داریم تا بقاع متبرکه را به عنوان قطی فرهنگی تبدیل کنیم و از 27 اسفند ماه تا 17 فروردین ماه نیز این امر را انجام می دهیم.

 

حجت الاسلام زارع زاده بیان کرد: این طرح در زمان تحویل سال نیز برگزار می شود که بقاع متبرکه میزبان میهمانان نوروزی هستند آمادگی کامل را برای برگزاری این طرح دارند.

 

وی ادامه داد: برگزاری خیمه معرفت از جمله برنامه های این طرح است که  25 خیمه در بقاع متبرکه یزد برگزار می شود و مردم می توانند از آن بهره مند شوند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: حضور 62 نفر از مبلغان در اماکن مذهبی و تاریخی استان یزد و پاسخگویی به سوالات گردشگران  در قالب این برنامه است که امیدواریم بتوانیم به خوبی فعالیت های فرهنگی را در استان داشته باشیم.

کد خبر 617864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha