آغاز نام نویسی از داوطلبان شوراهای شهر آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: فرماندار آران و بیدگل از آغاز فرآیند نام نویسی داوطلبان شوراهای شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: فرآیند نام نویسی از داوطلبان شوراهای شهر و روستای شهرستان آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور از امروز ۳۰ اسفند ماه آغاز شده است.

وی افزود: نام نویسی تا ۶ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و فرمانداری آران و بیدگل نام نویسی کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل افزود: به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و در اجرای مصوبه ستاد انتخابات کشور کلیه داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۵ با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به پیش ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کرده اند.

معینی نژاد خاطر نشان کرد: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت نام تمامی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است و بر همین اساس برای تسهیل در روند ثبت نام، داوطلبان در طول چند روز گذشته معرفی و گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: فرمانداری آران و بیدگل در طول ایام نوروز در شیفت های صبح و عصر آماده پاسخگویی به سؤالات و نام نوبسی از داوطلبان خواهد بود.

معینی نژاد افزود: دفاتر پلیس+۱۰ نیز در ایام ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا باز خواهد بود.

کد خبر 618082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha