برگزاری بیش از ۱۸۰ گفتمان دینی در ماه های پایانی سال گذشته در یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیش از ۱۸۰ گفتمان دینی در سه ماهه پایانی سال گذشته در یزد برگزار شد.

مهدی تیموری، دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال استان یزد از طرح گفتمان های دینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: یکی از طرح های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص گفتمان های دینی است که سعی کرده ایم تا در استان یزد به خوبی آن را پیگیری کنیم.

 

وی افزود: این طرح در سال گذشته به خوبی مورد توجه قرار گرفت به نحوی که در سه ماهه پایانی سال 95 تعداد 11 هزار و 585 نفر در این گفتمان ها شرکت کرده اند.

 

دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این مدت از سال 95 تعداد ۱۸۲ گفتمان دینی در مدارس، مساجد، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سایر مراکز فرهنگی برگزار شد که به خوبی مورد استقبال علاقمندان در این بخش ها قرار گرفت.

 

تیموری در پایان با اشاره به اهداف طرح « گفتمان دینی» گفت: این طرح به خوبی میتواند از طریق تبلیغ چهره به چهره در جامعه ارتقا پیدا گند و به سوالات، شبهات و مشکلات مخاطبین پاسخ دهد.

کد خبر 619528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha