افزایش حقوق بازنشستگان پلکانی خواهد بود

خبرگزاری شبستان:ربیعی با اعلام اینکه آیین نامه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در جلسه آینده هیئت دولت تصویب می شودآ گفت: این افزایش حقوق پلکانی خواهد و از ۲۰ درصد حداقلها شروع می شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، علی ربیعی، وزیر کار و رفاه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از تصویب اضافه شدن 200 هزار نفر از کارگران ساختمانی به جمع بیمه شدگان خبر داد و گفت: بیش از 800 هزار نفر نیز تا به حال بیمه بوده اند و عده ای به ناحق در این بیمه ها قرار گرفته بوده اند که حذف شدند و پس از این 200 هزار نفر 100 هزار نفر دیگر نیز باقی می مانند که آنها را تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار خواهند گرفت.

 

وی گفت: 100 هزار نفر از آنها در ماه فروردین و 100 هزار نفر هم در اردیبهشت تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

 

وزیر رفاه با اعلام خبر دیگری راجع به تامین امنیت غذایی گفت: یک سبد کالا اردیبهشت توزیع خواهیم کرد و سیاست ما مقابله با سوءتغذیه در سال 96 خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در جلسه آینده افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با تصویب آیین نامه آن در جلسه آینده هیئت دولت انجام خواهد شد و حداقل 20 درصد به حداقلها اضافه خواهد شد و حقوق 2 و 5 میلیون تومان به بالا 10 درصد اضافه خواهد شد.

 

ربیعی همچنین در مورد توجه به اشتغال در سال 96 و توجه به شعار سال گفت: در شورای عالی اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیمات لازم در این خصوص گرفته می شود و طرح اشتغال سال 96 که برش استانی دارد با اولویت مناطق محروم اجرایی خواهد شد که در جلسه آینده شورای عالی اشتغال برای آن تامین اعتبار خواهد شد و طرح اشتغال فراگیر در استانها را خواهیم داشت.

 

 

 

 

 

کد خبر 620138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha