حمایت ها و حضور خیرین، ویژگی مهم استان یزد در سطح کشور

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بااشاره به حضور خیرین در بخش های مختلف جامعه گفت: حمایت ها و حضور خیرین، ویژگی مهم استان یزد در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد امروز ( 20 فروردین ) در مراسم شروع عملیات احداث دبستان پسرانه حضرت جواد الائمه (علیه السلام) یادبود شادروان امیر مظفر رحیمیان گفت: استان یزد ویژگی خاص در زمینه خیری دارد که ما در سطح کشور یکی از استان های سرآمد در این زمینه هستیم و این نشانگر همت بالای خیرین و اعتماد آنها به جامعه، دولت و بحث های مختلف در جامعه است.

 

وی افزود: امروز بسیاری از کارها را از حمایت خیرین انجام می دهیم و ما نیز باید هنر استفاده از این ظرفیت خیرین به خوبی داشته باشیم که موسسه جوادالائمه به خوبی این امر را انجام داده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: امروز بخش قابل توجهی از هزینه های مختلف به همت خیرین به دوش کشیده می شود که این نشان از اهمیت بالای توجه خیرین به جامعه خود است.

 

طالبی ادامه داد: ما باید به خوبی بتوانیم از خیرین در جامعه استفاده کنیم و این امر را نیز در جامعه افزایش دهیم تا بتوانیم همه گیر کنیم.

 

وی گفت:امروز این مدرسه خیری می تواند نمونه ای برای ما در جامعه باشد تا بتوانیم به اقشار محروم جامعه و در راستای اعتلای جامعه گام برداریم.

کد خبر 620895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha