منابع انسانی، مهمترین مزیت نسبی در جهت اقتصاد مقاومتی و اشتغال

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت منابع انسانی در جامعه گفت: منابع انسانی، مهمترین مزیت نسبی در جهت اقتصاد مقاومتی و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حمید کلانتری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (23 فروردین) در نشست تاسیس اولین منطقه ویزه علم و فناوری کشور در یزد گفت: یکی از اصلی ترین مزیت های نسبی یزد در خصوص منابع انسانی است.

 

وی افزود: منابع انسانی پرسودترین بخش سرمایه گزاری است که علاوه بر بازده اقتصادی بالا، فضای نشاط و مسئولیت اجتماعی را افزایش می دهد.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ما در کشور ثروت خود را از سهم منابع انسانی حدود یک دوم دنیا داریم که باید برای افزایش آن تلاش کنیم.

 

کلانتری تصریح کرد: یزد مکان مناسبی برای افزایش سرمایه گذاری ها است و با توجه به محدودیت ها منابع آب در استان میتوانیم در زمینه نیروی انسانی گام های موثرتری برداریم.

 

وی ادامه داد: ایجاد تقاضا و ایجاد بازار امری مهم در جامعه است که ما میتوانیم با ایجاد ارتباطات بین المللی در سایر کشورها گامی موثر در جهت پیشرفت جامعه داشته باشیم.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:این منطقه ویژه نباید رقابت با بخش خصوصی داشته باشد بلکه باید ارتباطات را تسهیل کند و با برگزاری نشست ها و ایجاد گفتمان و تعاملات در زمینه پیشرفت استان گام برداشت.

 

کلانتری بیان کرد:ما به عنوان وزارت تعاون و کار از خوشه ها در این زمینه حمایت می کنیم و در زمینه تعاونی های دانش بنیان نیز حمایت خواهیم کرد و حرفه های استان یزد را نیز میتوانیم در این راستا دنبال کنیم.

کد خبر 621547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha