نقد منصفانه، چراغ راهی برای مدیران موفق در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به رویکردهای رسانه ها گفت: نقد منصفانه توسط رسانه ها، چراغ راهی برای مدیران موفق در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، داود پاک طینت، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد امروز (4 اردیبهشت) در نشست هم اندیشی به اصحاب رسانه یزد با موضوع انتخابات گفت: ما برای رسانه ها نسبت به دستگاه های اجرایی و حاکمیت وجود دارد، می توانیم چهار رویکرد داشته باشیم که شاملمنفعال، مخالف، موافق و منتقد است.

 

وی افزود: در انتخابات پیش رو نگاه دستگاه اجرایی استان این است که رسانه ها نگاه منتقدانه داشته باشند زیرا اگر رسانه ای با چارچوب موافق با دستگاه اجرایی نگاه منتقدانه نداشته باشد خدمتی به دستگاه نمی کند ولی یک منتقد منصف می تواند چراغ راه برای مدیر موفق باشد.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان کارشناسان افتخاری سازمان هستند  که می تواند با نقد مناسب در جامعه مشکلات موجود را مطرح کند.

 

پاک طینت خاطرنشان کرد:در هر دوره ای از گروه های مختلف رسانه ها باید نگاه منتقدانه داشته باشند زیرا زمانی پیشرفت حاصل می شود که نقد منصفانه وجود داشته باشد.

 

وی ادامه داد:در دوره انتخابات میتوان با استفاده از منشور اخلاقی به نحوی این اخلاق مداری را یادآوری کنیم و گرایشات و برداشت ها را میتوان با احترام و چارچوب انجام داد.

کد خبر 624433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha