اعلام حمایت ورزشکاران از مردم ستمدیده فلسطین

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هیئت های ورزشی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر همگام با سایر اقشار جامعه همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

خسرو قمری، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از حضور گسترده ورزشکاران و هیئت های ورزشی استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و به خبرنگار شبستان گفت: ورزشکاران و مسئولان تربیت بدنی استان مرکزی با حضور پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، با حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند و خواستار آزادی سرزمین‌های اشغالی شدند.


 وی ضمن تجلیل از حضور ورزشکاران رزمی کار استان در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان استان مرکزی همچون مسلمانان ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه در حمایت از مظلومان را اثبات کردند.

 

قمری گفت: همزمان با 27 ماه مبارک رمضان هئیت های ورزشی استان مرکزی با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار می کنند.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه این مراسم با حضور روسا و نایب رئیسان هیئت های ورزشی استان مرکزی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود، افزود: این دیدار با هدف استفاده از بیانات نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و حرکت در راستای پیشرفت های روز افزون جوانان این استان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 62508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha