علملیات آور برداری معدن آزادشهر نیازمند به ۶ روز زمان است

خبرگزاری شبستان: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به نظر می رسد پنج تا ۶ روز عملیات آواربرداری طول کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه بازدید از معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه برخی از امکانات وجود ندارد در حال حاضر عملیات آور برداری در معدن با دست در حال انجام است.

 

وی افزود: با پیگری های انجام شده دستور داده شد تا از امکانات دیگر استان های کشور استفاده شود و اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به نظر می رسد پنج تا 6 روز عملیات آواربرداری طول بکشد.

 

ربیعی در خصوص سرعت عملیات در معدن آزادشهر، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که اکنون به اندازه تخریب ساختمان چهار طبقه آوار در معدن وجود دارد که در همین راستا از مناطق دیگر نیرو در حال اعزام شدن است تا شاهد سرعت عملیات در منطقه باشیم.

 

وی تصریح کرد: همزمان از یک جبهه دیگر در حال حفاری و ورود به معدن هستیم که اگر در این جبهه به ریزش برخورد نکنیم امیدواریم به نتیجه برسیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارشاتی از این معدن به من در بخش پیمانکاری رسیده بود که امروز با چشم خودم مسائلی را دیدم.

 

وی افزود: بیمه بیکاری کارگران این معدن تا زمان بیکاری پرداخت می‌شود و تعهدات بیمه عمر و حوادث جانباختگان در کنار کمک‌های تامین اجتماعی برای بازماندگان اجرایی خواهد شد.

 

ربیعی اظهار داشت: حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر را تا آخرین لحظه پیگیری خواهیم کرد.

 

گفتنی است، در حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر که ظهر روز چهارشنبه اتفاق افتاده تاکنون پیکر 22 نفر از جانباختگان به بیرون انتقال داده شده است.

 

کد خبر 626970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha