مهمترین مسئله در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توجه به زیرساخت های آن است

خبرگزاری شبستان:مشاور شهردار مشهد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه شهرداری پیشگام در فرآیند حمایت از شرکت های دانش بنیان است، افزود: مهمترین مسئله در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توجه به زیرساخت های آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهدف مصطفی صفایی مشاور شهردار مشهد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر امروز(۱۷ اردیبهشت) در نشست خبری اولین رویداد ایده پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش آموزی(استارت آپ) گفت:یکی از شرکت هایی که می تواند در بحث ایجاد زیرساختها موفق باشد شرکت های دانش بنیان است.

 

وی با بیان اینکه استارت آپ یک موضوع مهم در تولید ایده های نوآورانه است، اظهار داشت: شهرداری مشهد پیشگام در حمایت از فرآیند شرکت های دانش بنیان است، افزود: مهمترین مسئله در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توجه به زیرساختهای آن است.

 

مشاور شهردار مشهد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه استارت اپ را در سه حوزه دانش آموزی، دانشجویی و حوزه علمیه شروع کرده ایم، ادامه داد:برای اولین بار در کشور است که استفاده از فرآیند استارت آپ در فضای دینی انجام می شود.

 

صفایی گفت:اولین رویداد ایده پردازی و تولید محصولات نوآوری دانش آموزی با موضوع خلاقیت در امر به معروف و نهی از منکر، تولید و انتشار محتوای دینی و اخلاقی و آموزش و یادگیری علوم با شیوه های خلاقانه برای پسران ۲۱ اردیبهشت و برای دختران ۸ تیرماه برگزار می شود.

کد خبر 627079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha