رسالت هیئت های مذهبی، ترویج زندگانی و اخلاق ائمه اطهار ( علیهم السلام ) است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اهمیت فعالیت های هیئت های مذهبی در جامعه گفت: رسالت هیئت های مذهبی، ترویج زندگانی و اخلاق ائمه اطهار ( علیهم السلام ) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت السلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی امروز (17 اردیبهشت) در نشست در جمع شورای هیئت های مذهبی استان یزد گفت: امروز یکی از منابع بسیار مناسب ما در آثار شهید مطهری است که ایشان خدمت بزرگی به مداحان روضه خوانان کردند.

 

وی افزود: ما پیش از انقلاب شاهد مظلومیت امام حسین (علیه السلام) بودیم اما امروز در عین مظلومیت، ما شاهد فراگیر شدن و جهانی شدن امام حسین (علیه السلام) در تمام جهان هستیم.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: امروز باید هدف از عزاداری امام حسین ( علیه السلام) احیا و اجرای دستورات دین در پرتو حکومت اسلامی باشد و در عمل نیز از ایشان پیروی کنیم.

 

وی ادامه داد: در این راستا هیئت های مذهبی می توانند در زمینه سبک زندگی گامی اساسی بردارند و رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: اما آنچه که در هیئت های مذهبی مهم است رفتار و کردار اعضا و به خصوص مسئولان هیئت ها است زیرا به عنوان الگویی برای جامعه هستند و از این طریق میتوانند به موفقیت برسند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: مسئولان هیات های مذهبی نیز بایستی توجه کنند که هدفشان تعالی اسلام و ترویج زندگانی اهل بیت ( علیهم السلام) و اخلاق آنها است.

 

 

کد خبر 627131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha