امر به معروف و نهی از منکر بستر شور و نشاط جامعه است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط جامعه اسلامی است.

سردارمحمد قنبری، فرمانده انتظامی استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با بیان اینکه دین اسلام دین امر به معروف و نهی از منکر  است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر، محور فعالیت های نیروی انتظامی است.

 

وی افزود: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط جامعه اسلامی است.

 

امر به معروف مهم ترین مولفه امنیت اخلاقی است

 

سردار قنبری، اظهار داشت: تقویت و اجرای این فریضه مهم  ومبانی مذهبی و اعتقادی  توسط پلیس از مهم ترین مولفه های ارتقاء سلامت و امنیت اخلاقی و دینی است.

 

وی ابراز کرد: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایندی به ارزش های اسلامی و باورهای دینی است.

 

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: به کار گیری و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در کالبد جامعه اسلامی موجب صیانت و نگهداشت افراد جامعه از منکرات و ناهنجاری های گوناگون می شود.

 

سردار قنبری،  تصریح کرد: همچنین این مهم بستر ساز یک نظارت همگانی در سطوح مختلف جامعه اسلامی است که افراد را به سوی رستگاری و سعادت ابدی رهنمون خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر لازمه وجودی یک پلیس انقلابی و جهادی است.

 

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: در یک جامعه اسلامی پلیس، باید عملکردی مبتنی بر اهداف دینی داشته و براساس آموزه های اسلامی مسیر پیش روی خود را مشخص کند.

 

سردار قنبری تصریح کرد: امنیت، انسجام، بقای جامعه، وحدت، اجرای مطلوب احکام و دستورات الهی، برقراری عدالت اجتماعی، آبادانی و سازندگی در جامعه، تضعیف جبهه نفاق و شکوفایی اقتصادی از مهم ترین ثمرات احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر درجامعه اسلامی است.

کد خبر 627639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha