حضور پرشور مردم در انتخابات اهمیت بالایی دارد / مردم اصلح ترین فرد را انتخاب کنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات اهمیت بالایی دارد، گفت: مردم اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز(22 اردیبهشت) در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه خداوند متعال انسان را بدون هدف نیافریده، اظهار داشت: هیچ اقدامی از سوی خداوند متعال بدون هدف و برنامه نیست و در هر کاری حکمتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زندگی انسان با هدف بزرگی همراه است، گفت: مهمترین هدف زندگی انسان، دستیابی به قرب الهی و سعادت بخیری است و تمام انسانها باید سعی کنند در مسیر این هدف دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای دور کردن مردم از این مسیر الهی به کار بسته اند و از تمام ابزار خود در این زمینه بهره می گیرند.

ناصری یزدی به نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اشاره کرد و گفت: دو فرهنگ مهدویت و عاشورا در اسلام از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است و دشمن هم به دنبال گرفتن این دو فرهنگ از اسلام و انقلاب است.

وی مهدویت و انتظار را دو عامل مهم در برابر دور شدن افراد جامعه از تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: انسانی که به معنای واقعی کلمه در انتظار ظهور حضرت مهدی(عج)، تحت تاثیر تهاجم فرهنگی دشمن قرار نمی گیرد.

وی  به شعار امسال به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری در سالهای اخیر به موضوع اقتصاد به صورت ویژه توجه کرده اند و این توجه ویژه نشان دهنده اهمیت رفع مشکلات اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: ‌مردم باید در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و اصلح ترین فرد را برای اداره کشور انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر 628160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha